Greek Poetry


To my readers:  I am not Greek, but have learned a little through my associations.  Please forgive the mistakes, and also, the English alphabet is not meant to be Greek.  I’m sure you’ll still understand what I mean, afterall, you are Hellenic or you wouldn’t be reading these.

ETSH KETSH

Etsh Ketsh
Den ime thavma
Den ime Theos
Etsh Ketsh
Ti pragma
Mono ego.

THELO TIPOTA

Den thelo tipota.
Ute esena
Signome,
Ute esas.
Den thelo
Afto pou vlepo
Afto pou digirna.
Den thelo tipota.
Pali den katalavenis
Signome,
Pali den katalavenete.

O KOSMOS

O Kosmos
Trelathike.
Ohi tora!
Ohi avrio!
H hthes
trelathike
O Kosmos.
Yia panda.

YIATI KLES

Ella tora pethimou,
yiati kles?
Den hparhi nero sto spitisou?
Mhn kles!

DEN EHO EGO

Espase h kardia mou
Mou tafhses sta komatia
Ine h halia mou
Efiges me tan komatia

Pos ta zo tora
Den me krathshs
Ute stin heriasou
Ute stin kardiasou

Efiges horis sto kalo
Ke tafhses ena pono
Horis yelyes, horis matia
H mhteramou then kley, mono ego

Ta perpatiso ke den ta vlepo
Ta fao horis faghto
Ta khmhtho horis aera
Komatia pethanan,ke ego
Ston mhialo

Tora den ehis emena
Tora den ehis kardia
Tora den ehis ora
Tora den eho ego

Pos tha zo horis kardia
H ora perpatai horis emena
Ton mhialomou kratai esena
Thelo na raspaso ke kseksehaso

Dosemou piso thn kardiamou
Ola tan komatia
Ohi! Ena komath boris na krathsis
Yiati kratao yesena ya panda

Pali krathso emena
Pali krathso kardiamou
Pali krathso mhyialomou
Pali krathso izohmou

Sto kalo h mera pou se kratao
Tha se tho stin onhramou
Stin onhramou tha se tho
Sto kalo h haliamou
Sto kalo

DEN ISE KALA

Den ise kala
Den ise kalos
Me hthpas
Ke me krhtas
H ora exhpnhse
Me khtazhs
Ta matia sou
Den ehon agaph
Den boro na khmhto
Ston kravath sou
Tafhse me
Ston dromo
Ta parpatao
Monhmou
Den ise kala

ISE KALA

Ise kala?
Den ime kala.
O Patera sou, ine kala?
Den ine kala.
H Mhtera sou, ine kala?
Den ine kala.
O adelpho sou, ine kala?
Den ine kala.
Demou les.  H hkoyenia sou den ine kala.
Ise kala?

TON PROSOPO

Alazon
H PROSOPH
afto pou vlepo
den ine
kero
Tos PROSOPOS
Me KHTAZI
Ine moro
Ti ta kano?
Sto kalo
Tha se tho.

EXEPHANHSTHKES

Na exephanhsthkes!
Yiati?
Me rothsis?
Asphalos! Veveyos!
Na exephanhsthkes!
Alhthia?
Horis lexis!

About Sonja Bukvic

Single. I'm fascinated by the mind. I absolutely love humor. I have a B.A. in Enlish Literature from Fairfield University. When I found Word Press Free Blog I was excited and I'm so happy to share with you. I commune with the Creator and am allowed to share certain bits of enlightenment. You don't have to believe, but those with Faith, take it quietly and seriously.
This entry was posted in poetry. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

